En vecka och 13 dagar!

SHOOOO HOOO! såå jääkla glad är jag för som ni ser i runbriken i dag så är det bara en vecka och 13 dagar kvar till...... J U L A F T O N! wiiee vad scjöönt det känns man längtar ju verkligen så mega mega mycket! dock har man ju inte skrivit någon önskelista än så får la inte julklappar utav tomten.. höhöhö. Får ta och göra det nu då!


Min dag idag ser inte så jätte rolig ut utan jag ska bara först till becca och leta efter mina nycklar, vidare till bella och hämta pulkorna jag har ställt där och sist men mmest tråkigas ska jag göra mitt NO.arbete om bilen.  -.-    
sen ikväll blior det nog att hitta på något skojjsigt eller att bara vara henma och mysa till en mysig film. låter faktiskt lockande det med om jag ska bara ärlig.


Och T  A C K så hemskt mycket för igår alla underbara filurer som var hos beccas place igår. det jag jätte kul och verkligen awesooome! dock blev det inget diskmedels shottande för mig igår- too bad dudes, eller? lite bilder kanske dyker upp snart men absolut inte säkert för vet inte om vi tog några hahah! lite dåligt minne ;)


blev ingen bild idag för det stötte upp ett problem med det eller nått.. boariiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0