alla apor älskar musik ! alla apor dansar ap dansen !

Heejsan allihopa ! har inte bloggat idag, fast jag egnetligen inte har gjort något särskillt ! det kan nästan vara skönare att skriva på kvällen/natten för då känner man sig inte lika tvingad att skriva en gång till som man skulle ha gjort om man tex hade skrivit på förmiddagen. fast ibland tycker jag att det kan vara kul att skriva flera gånger om dagen :)

Idag har jag faktiskt inte gjort så jätte mycket har mest bara slappat och chattat med monija XD Tcker att det har börjat bli så roligt att chatta nu för tiden. jag har börjat bli lika gaalen på msn som jag är i vanliga fall  XD det känns knäppt! sen har jag skrivit pytte lite i boken om mig som vi gör i skolan. Jag tycker att det börjar bli roligare och roligare att skriva i den. (kanske e för att jag e så intressant. haha skojja)sen så gjorde jag det misstaget att göra mig i ordning för att traska ner till stan (då va klockan 16.25XD) ! jag hade glömt helt att stan stängde 4 . usch vad jag blev sur ! fast jag hittade på en nästan ännu rowligare grej, att ta bilder på mig med system kamran ! det var kul bilderna som jag tog är kan ni se längre ner i inlägget ")

här har ni min musik som jag verkligen ÄLSKAAR just nu !

young dad-hoffmaestro



Mr jones-counting crows



The saltwater room-owl city



det var en blandning av musik som jag jag gillar! It´s too bad if you don´t like them <33








här är några av de bilderna jag pratade om <3 vad tycker ni ?

Lisa (http://galien.blogg.se) va så sööt hon sa att hon ville byta utseende med mig (haha hon e så kuul hon e dubbelt så sööt som mig XD) <3 te quiro guapa

besök hennes blogg den är verkligen jätte bra och hon är verkligen en roowlig person och är glad att ha henne som kompis !!

//Julia Ellinor bengtsson <33

Kommentarer
Postat av: Alice:)

COOLING!

2010-02-13 @ 23:49:41
Postat av: jullle bulle !<33

sv till alice: taack du är allt för sööt !! <33

2010-02-14 @ 00:33:06
URL: http://juliaaellinor.blogg.se/
Postat av: L I S A G

naaaw, :D<3

2010-02-14 @ 19:40:22
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0