hard work work !!!

tjollahopsan igen ! Jag har tyvärr inte hunnit blogga så jätte mycket detta veckan trots att det har varit sportlov. detta för att jag har skrivit en svenska uppgift där man ska skriva en bok om sig själv så jag har nästan bara suttit och renskrivit allt det som jag redan har skrivit en gång. och detta ska jag ju göra så rakt och fint som möjligt och man kan ju bara säga att det blir ju inte så rakt och fint blir det bara i början då man börjar att skriva för då har man ju inte en dampande skrivkramps hand ^^. jupp jupp men så det ska jag fortsätta med hela dagen imorgon. jag ska t.o.m försöka skriva rent ALLT med blyerts imorgon och sedan påbörja lite smått med silver pennan :) det kan nog bli lite mysigt !

Nu på lovet har jag varit hos mina släktingar i tranemo/grimsås/limmared. Vi åkte först upp till min bästa morfar i tranemo där vi åt lunch och fikade med tårta (FRUSEN XD). senare på eftermiddagen så åkte och hämtade kusinen oliver i hans stuga och åkte sedan till deras hus i grimsås. På kvällen hände det roligaste ! jag säger bara snö,berg,trilla,rumpåkande,backar och HESTRA ! XD jag ska aldrig bli en pro skidåkare och jag sak absolut inte flyga 60 m i luften som anja gjorde (fast det lär jag nog göra endå på fredag). hahah.  det var en bra träning till fredag då jag ska till isaberg igen fast med ebba och linn. (med skolan) det ska bli så himla kul. nu vet jag ju iallafall vilka backar jag klarar av XD hahah 

Idag (fredag) så åkte vi upp till gällstad och shoppade på det makalösa lager 157 som jag tycker har världens finaste kläder efter monki så klart XD nej men de har olika fina kläder. lager 157 har bra märkeskläder plus deras egna sortiment och monki har ju sin egna braiga stil som jag beundrar så mycket <3 efter lager så svängde vi in till morbror stefan i limmared och senare vidare hem till tråkiga halmstad igen !


detta var nog hela mitt lov. sorry nu blev det ett väldigt långt och tråkigt inlägg, fast jag har i och för sig inte bloggat så mycket på lovet så detta blev bloggens revanch.  ha det bra allihopa och ta det lugnt ^^ 


//julia (`v´)


ps: bilder på kläderna jag handlade kommer förmodligen imorgon om jag har tid ofc XD





en lördag förra veckan då alice och familjen åkte till ringenäs och åkte pulka ! ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack så mycket! :) detsamma! kram

2010-02-28 @ 12:21:15
URL: http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: Ellie

MONKI = KÄRLEK <3

2010-02-28 @ 20:43:32
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0