Nytt år,Ny månad,Ny dag

Hej igen allihopa ! Jag känner verkligen att detta var en skit bra rubrik som jag satte på detta inlägget för allt stämmer in på hur det är sedan jag skrev till er ! Det är riktigt hemskt att det har gått så lång tid sen senast fast då var det ju på gamla bloggen (funkypunky). det stämmer ju helt om ni fattar : Nytt år Ny månad och Ny dag ! denna gången ber jag faktiskt inte om ursäkt för att jag inte har skrivit för det har helt enkelt varit väldigt mycket i höst och kanske till och med längre tillbaka. Med de orden syftar jag på SKOLAN ! Nu har vi haft en hel termin med massor av betyg snack och det känns nästan som om det är det enda som man snackar om. Det var bättre förr säger jag bara. Då kunde man liksom hoppa runt naken på gräsmattan och man behövde inte tänka: OHH naaaj nu måste jag verkligen plugga på det förbaskade no provet! 
Jag kan väll inte säga att jag saknar det där med att springa naken på gräsmattan nu när man nästa är 15 år. Hur skulle det sett ut ?! bra kanske vissa säger. haha neech skojja det skulle ju ba sett knasigt ut. ajaja nu hmnade jag på helt fel spår  om vad jag skulle skriva om. det jag skulle skriva va iallfall att jag verkligemn hoppas att kunna hålla kontakten med er nu (iallfall några dagar XD).

jupp jup men idag så har jag iallafall varit i skolan. Där skrev vi prov på katolska kyrkan. rätt lätt enligt mig men några tårar förekom också idag, både ledsamma ilskana och glad skratt tårar. de glada fick jag när jag skrattade så himla mycket på spanskan så att jag började gråta och nästan kissade på mig ! (elin med).

vi satt nämligen och skojjade om vad en kille i spanskan sa till sin kompis. jag tyckte att han sa SLICK till sin kompis och jag började så började jag fålite kuliga scener i hjärnan. Min humor är sådan om ni fattar.Då sa den andre killen

- Julia, vad har du i huvet egentligen ?

jag började genst flaxa med armarna över och på håret och trodde att jag hade nått i håret. som nifattar blev det helt knasigt och när det han egenligen menade gick upp för mig vad han menade veck vi alla fyra oss dubbel vikta och det blev nästan massor av kiss pölar på golvet. iallafall 2 XD.




Hejdå !




Detta är jag! (ifall ni inte kommer ihåg mig!) haha <33   bombadera mig nu med fina kommentarer eller iallfall kommentarer ")

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det här inlägget visar ju ungefär vad du tänker på hela tiden. By the way så kissade jag inte på mig. Bara nästan.



Svar: Hemlis? BERÄTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-10 @ 20:47:47
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: L I S A G -

yeey, äntligen är du tbx :D<3

2010-02-11 @ 12:14:28
URL: http://galien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0