A break (not from school)

Picture

hallu boys and grilz ! ") Idag ska jga inte snacka engelska här på bloggen det blev lite jkobbig efter ett tag så nu ska det bli en fortsatt svensk blogg som innan X) hoppas att ni gillar det bättre ! Idag så har familjen och alice varit ute på Ringenäs golfbana och spelat golf. hahah nee såklart hatr vi inte gjort det utan vi har faktiskt åkt pulka. det var ju så lämnge sedan man gjorde det (förra året men aja XD) . Det är ju faktiskt rätt kul men som min syster sa jag tycker nog allt att det var roligare när man var  liten.  det sköna med att åka pulka var att man kom ut i inyte bara satt vid datan eller pluggade. alice förljde sedan med hem till mig efteråt. detta har varit en kul dag men det har ju funnits roligare...

efter att alice hade gått hem hämtade jag chilla för att karin och anders ska iväg på den stora invigningen av arenahallen. hon sak stanna över natten här ! samtidigt som jag har passat chilla tog jag tillfället i akt och skrev lite på boken om mig. Tråkigt jag vet...

Nu p¨å sportlovet händer en hel del rowliga saker ! :D jag ska bland annat upp till släktingarna i västergötlad. när vi endå är där ska vi ruinera mamma i gällstad där den bästa av alla bästaste äffärer liggen nämligen lager 157 kedjan ! åhh det ska bli så kul och eftersom mina släktningar bor nära hestra sak vi åka kvällsåkning där på torsdagen då vi kommer dit :D LÄÄNGTAAR !! <33


Kommentarer
Postat av: Ellie

sv: Åh, tack min lilla monkey ponkey! Kram kram kram! Och många kindpussar! :D

2010-02-23 @ 08:26:44
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: ebba

Hahah jaa! :) och tack:D

2010-02-23 @ 20:31:30
URL: http://ebstyle.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: OJ, det var ganska mycket faktiskt... Men det blir säkert skitbra! ;)

2010-02-23 @ 21:18:32
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0