utveklingssamtal, flum,flum,flum

shoo bree och broee! som ni ser är jag nu helt flum flum. HAHA skrattar typ fortfarande efter utvecklingssamtalet med james. Han sa att jag var en lifefull person ! alltså en mycket sprallig sådan fast jag aldrig stör (A). det är ju brau. om ni inte har fått grepp om vem jag e så är jag iallafall en väldigt sprallig och VÄÄLDIGT energisk tjej !  det tror jag att alla min kära vänner och klasskamrater kan intyga XD jaa men det ska inte detta inlägget handla hur mycket jag än skulle vilja prata om hur mycket jag trivs med med själv just nu. det skulle nog vara litte booring för er så det låter jag bli ! :)

en annan kul sak som har hänt idag är att jag chattade med en av monijas vänner från bosnien. Nu för tiden är jag flummig även på msn så det blir ju oftast väldigt kul åd särskillt när vi typ bjuder in nästan alla som är online på våran lista och chattar ala tillsammans hahah vissa pratar bosninska andra svenska och en del engelska ! hahah <333 sjuukt kul !!

ajaj nu tror jag att jag måste plugga lite spanska . ska skriva en sammanfattning av en text kan typ inte alla orden. hopps verkligen att vi ska få använda boekn till att skriva en texten ! ha det gött allihopa !!  

bye bye !<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0