I´ve been a victim of a selfish kinda love

holaa mis amigos !(hej mina vänner) idag är det en ståålande solig dag och då kan man ju bara göra en sak ..... och då blir det ju såklart STRAANDEN men inte själv, nej icke sa nicke det blir fint besök på tylösand idag av mig och Julia Ekdahl ! :) det kommer bli shieans kul för har inte sett henne sen sportlovet tror jag det va och då låg det massor av snö på marken och det gör det ju inte nu precis ;) nej men det kommer bli jätte kul verkligen och kul blir det ikväll av samma län tranemo lr vad man säger. då kommer nämligen en annan super duper söt tjej som heter emma som jag inte heller har sett på år och dag ! och det stämmer faktiskt för senaste gången jag såg henne var på sommare FÖRRA året och det är ju shietans länge sedan så dit längtar man ju kan man välla säga !!

egentligen är det ju nästan förbjudet att sitta vid datan nu när det e så varmt och solit men jag har faktikst inte så dåligt samvete av det och det är ju bara för att jag fakti´skt sitter ute fast på altanen då :) det är häärligt det och härliga tiden med :D haha nu vet jag inte riktigt vad jag snackar om ! aja  för tillfället får detta faktiskt vara en flummi flumm blogg och det passar ju bra för det är precis så jag är själv så we are family me and my blog !! aja tjeenamoors alla strand d(L)iggare !  ahhaha va den inte braa lr !! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0