S som i Sommar !

hallå i skogen ! det vet jag inte vart det kom ifrån men någonstans kom det från;) nu var ett bra tag sedan sist och jag måste nog allt ta och erkänna att det är rätt skönt ibland och inte blogga fast det är såklart också kul och blogga det är det ju !

idag är det så skönt och då snackar jag ju självklar om det undrabara sommar vädret. idag har jag bara varit på stranden ett litete tag och restennav dagen har jag bara solat in tha garden, men det var nästan äckligt varmt !
jaja nu ska man inte klaga över att det för en gångs skull är riktigt varmt. fast det skulle nog varit skönare på stranden det måste jag bara ha fått sagt !

nej nu ska jag lägga mig i solen och steka lite till :) det enda jag vill är att ta fram sololjan men den e josses så det blir nog inte så ;)

här kmr lite bilder påmig så att ni inet ska glömma mig ! :D









puss på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0