är jag trög på riktigt !?

HAHAH hej bloggen och alla ! ett extra inägg nue XD jag tyckte att det va så kul att jag inte kunde vänta med att lägga in det på bloggen ^^  

det var nämligen så här att jag gick förbi matbordet och såg plötsligt tidningen:




det första jag tänkta var : WTF !!!! HAR NÅGON BITIT AV EN TUNGA!!!!!!? usch vad äckligt det måste jag fan kolla !!!

hahah är det det man kallar trög? :O       hahah efter ett tag så fattatde jag att man menade att det var en gubbe som hade lämmnat sitt lag. 

ps: det hade varit roligare det med tungan ;) hahah<3

Kommentarer
Postat av: vendela

hahahaha :D<3

2010-03-25 @ 21:35:31
URL: http://vendelah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0