ett två tre act !!

tjollahoppsan !! klockAN ÄR NU 08.30 och jag börkar klockan nio! :/  usch jag vill börja som vanligt alltså tio i tio !! orsaken till att jag börjar så här tidigt är att denna veckan så har brunnsåkerskolan tema vecka. Rätt kul faktiakt eller vääldigt kul för jag ska syssla med drama hela veckan och inga vanliga lektioner:D fast en nackdel är att vi börjar 08.20 varje dag och slutar 15.00. hoppas bara inte att vi ska spela upp någon teater lr något för jag får typ alltid scenskräck fast att jag innan brukar vara så sprallig :P med drama och så tror jag att det är bra att jag vågar liksom släppa loss inför andra och jag tycker sällan att någonting är pinsamt förutom när det gäller att SJUNGA inför publik som jag en gång gjorde på min konfirmation och det var rätt kul förutom att jag typ inte kunde sjunga. HAHA ! ag sjöng med den annan kille som kappt ens sjöng men men that´s life! det var en gospel låt också som hette "oh happy day" har ni hört talas om den ?

ifall ni har gjort det så vet ni säkert att man måste ha rätt mycket energi och så och verkligen släppa loss eftersom det är en gospel låt och vad tror ni inte att jag gjorde :P? jo jag och han stod ju typ bara som två stela pinnar XD hahah det var rätt kul (fast bara när det var över) !

bye bye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0