För Alla Dom

tjingiling pling ! vad jag trååkar just nu ! har absolut inget att göra nu när jag har gjort alla läxor. saknar vännerna i skolan plus alla andra. det är sjukt tråkigt att vara hemma^^ jag tänkte om jag endå inte hade något bättre för mig kunde jag ju kast in ett snabbt LITET inlägg för att vara lite snäll ! (för en gångs skull XD) fast det tråkiga är att jag inte har något att skriva om, lr iallafall inget speciellt intressant ! skolan idag var helt okey men endå tråkig för den va ju så kort :P från 09.50 till 12.30. ni kanske tycker jag är helt miffad när jag säger så man som jag har nämn tidigare har jag väldigt mycket roligare i skolan än vad jag har hemma :) då syftar jag inte på alla lektioner och läxor och så utan alla underbara vänner som jag har så roligt med <3

här får ni lite goodie goosie musik från mig ! :)



starstrukk-3oh!3



rudeboy-rihanna



För Alla Dom-ison&fille petter och mogge



where da hood at-DMX



if we ever meet again-timbaland ft katy perry



bittersweet symphony-The verve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0