I'm feeling like a star, you can't stop my shine.

hallu ! Idag har jga varit på Väla/Ikea med mamma och pappa! Det var väl kul men deyt finns ju roligare saker att göra eller hur ? särskillt när man hittar jätte fina saker som kommer passa jätte fint till mitt rum som jag ska måla om och fixa lite med på påsklovet men som man inte får ! usch jag blir så sur på sådant för jag tänker så här : men tänk om de inte finns kvar sen när jag har målat mitt rum och så ! Fast jag får väll bara hålla tummrna för att de finns kvar om hundra tusen år då mitt rum antagligen är färdigt. nej det får man verkligen inte tro på att det blir färdigt då. läängtar så mycket till det för jag är så himla trött på mitt gul röda barn rum ! :( Mina planer är att måla rummet vitt med en brun fondvägg :) hur tycker ni att det låter? BTW så ska jag självklart ha fina tavlor i kanske någon new york tavla i brun naans eller någon annan.

jajaj slut skrivet om det! inne i väla så gick vi inte in i så många affärer men i en del bla H&M där jag köpte en ny sån dära hudfärgad pusch up BH. gud så sköna dem är dem rekomenderar jag verkligen till er som känner att de behöver eller vill ha en ny :) jag kommer inte ihåg vad dem heter men de är iaf väldigt neutrala och jätte bra till vardags . dem finns i färgerna svart,vit och beige. jätte skönt material.  totally in  loove <3





så här ser den ut ! :)  kamera: D40

planering inför veckan

Måndag- stå i kiosken i skolan hela dagen. Fika med Ebbski och tik tok(ic) (hahah)<3

Tisdag- Tjejkväll med tjejerna<3

Onsdag- STUDIEDAG !

Torsdag- skolan :D

Fredag-först skoan halva dagen och sedan slinga håret på john bauer ! ")


PS: ROOOLIG VECKA DET HÄR ! <3

Kommentarer
Postat av: Ellie

Sv: Min knäppa lilla flummiga apa! Nej, har inte power point och har inte en aning om hur man använder det, så jag ska bara visa bilder. :P

2010-03-14 @ 11:44:39
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: Ellie

sv: OMG!

Räkna med att jag kommer och retas lite med er. ;)

2010-03-14 @ 21:17:31
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: pelle

Hey, studiebidrag? Lyxigt värre hörru!



Jaså, blev du tipsad om mig? Det var som fan. Den där Ellie har bra smak du ;)

2010-03-16 @ 00:39:35
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0