judar,islam och andra saker !

Hej hoppasan allihopa ! nu var det ette tag sedan jag bloggade men men that´s liife dudes ! jag ahr haft fullt upp med att ha tema vecka denna veckan och jag har alltså spelat drama hela veckan på kulturhuset. det har varit så kul så att jag och tjejerna ska kanske börja till hösten !:D grymt glad att det verkligen känns som om jag har hittat något som jag tycker är kul och som jag brinner för :) jag har nog alltid varit en liten teater apa .

Så igår som avslutning hade vi en liten improvisaions föreställningar där vi visade upp olika övningar som vi har gjort under veckan. och nu ljuger jag inte utan ALLT var improvisation . Riktigt roligt för det känndes som om publiken tycvkte jag var kul och de skrattade och sådär ;) om jag ska säga det själv så kändes det som om jag bara var mig själ på scen och det är kul !   DET HAR VERKLIGEN VARIT DEN ROLIGASTE VECKAN I HELA MITT LIV!  så ja jag mååste börja teater :) 

idag så ställde jag klockan på 11 och åt frukost. när jag hade fixt mig tog jag mina so böcker och cyklen ner till bibalan där jag pluggade på so provet som komme rpå måndag. det var kul för jag kände mig verkligen motiverad till att plugga men inte är det så kul att sitta där själv så jag ringde alice så hon kom också ! :D kulkul extra kul är det när en väldigt speciell gubbe komme rin i det tysta rummet i källaren och läser tidningen och samtidigt hummar på något vääldigt konstigt sätt så jag oh alice knappt kan hålla skrattet inne ;) hahahah <3 det var kul det. love u 4 ever !


det blir ett lite långt inlägg men jag har ju så mycket att berätta om !:D Igår hade jag väldigt kul när ebba hade en tjejkväll med de bästa tjejerna !<3 (amanda linnea florida monija, jag och ebba) fast tyvärr så kom inte rudina och till en början så var det lite bråk mellan vissa menmen somjag säger det är så det är ibland . hade sjuukt kul med massa dans och pizza och hela rubbet mysigt värre det ! :D<3






Kommentarer
Postat av: Ellie

sv: Det blev lite too much med alla känslor angående Du Vet Vem. Det är så sjukt jobbigt för jag vet inte vad jag ska göra åt det!!!! BAJS!

2010-03-27 @ 17:35:50
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: ruddan

sv: taaaack så mycket chulia, hahaha :D!<3

2010-05-06 @ 20:12:46
URL: http://jofifan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0