shoot shoot shoot

hallopsan galoppsan ! sorrey nu har jga varit borta ett tag men tänkte att det skulle vara roligare att läsa min blogg om jag tar ett litet braek från den ett tag, så nu har jag gjort det ! Det har hänt så jäkligt roliga saker när ag aher varit borta. det är helt sjukt jag känner att jag har MYCKET rowligare i skolan än vad jag ahr det hemma. och det beror nog på att jag har kommit vissa klass kompisar närmare, fast vissa känns det som om jag har kommit längre ifrån...   men det ska nog inte snacka om så mycket.

en rolig händelse som har hänt är igår fredag så åkte jag till hestra och åkte skidor med skolan det var sjuukt kul asså. även om linn och ebba disaade mig för en fest va det kul XD nej men det va helt lugnt för jag åkte med amra och några till från hennes klass :) det var riktigt skojj skojj ! I skolan tar vi ocks¨å jätte många roliga bilder som jag tror jag lägger upp lite efterhand här vid inläggen!


En till rolig sak som SKA hända är att jag ska slinga håret blont !! :D om man är blond i själen måste man ju vara blond på utsidan med !! hahah skojjar bara XD nej men tror att det kan bli fint vad tycker ni ?







8D forever !








så här kanske jah vill ha det men kanske inte fullt så mycket!





PS: för mer roliga bilder i skolan gå in på min facebook (julia bengtsson)<3

Kommentarer
Postat av: Alice!

Haha, på bilden visas både glada och seriösa miner! Roligt att se :D

2010-03-07 @ 00:15:40
Postat av: julle bulle

sv alice: haha ja det var sjuukt kul när an-sofie kom XD jag ba taggade henne på facebook : SLUUTA SKRIKA !!! hahahh XD

2010-03-07 @ 00:25:47
Postat av: Ellie

sv: Jag har redan sagt att jag inte ska göra det igen, så ta det lugnt. Men ärligt talat så börjar det bli ganska jobbigt, och hur kul är det att vänta ett halvår på att det ska gå över? Snart får vi operera bort min hjärna eller något i den stilen. :P

2010-03-07 @ 09:25:13
URL: http://helloellie.blogg.se/
Postat av: alex

fin blogg :)

2010-03-08 @ 16:15:00
URL: http://makeyourchoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0