BUHUUU!

tjaa bloggen och alla andra ! nu var det allt ett rejält break, senste gången jag bloggade var nog... nej jag tro jag skippar det där räknande men vi vet nog alla att det var väldigt länge sedan!!  så jag tänkte iallafall uppdatera den här gamel skrutt bloggen med lite nya inköp som jag gjorde idag med mamma på eurostop och sko stop :) för på senaste tiden har jag lånat kläder av min syrra josefin men för någon vecka sen blev det ett slut med det! det kändes som om hon hotade med att lägga sina kläder i ett bankskåp eller att sätta lås på sin garderob. och jag som inet alltid är så smart av mig rensade precis då ut min garderob som helt består av kläder som jag ALDRIG använder och då ljuger jag inte. vissa va de kläderna jag rensade hade jag inte använt sen hmmm. kanske i 6 lr 4 :O. Så det var riktigt skönt med en rensning ! fast dåligt nog var ju att mamma inte kunde köpa så mycket till mig på en gång så min garderob är ju helt tömd nu men men that´s liife !   tur att jag iaf handlade lite idag, shoppingen med julia stannar inte där för på tisdag eftermiddag ska jag och mamma på stan igen :)   

Aja nu ska jag sluta bubbla och istället visa det jag har köpt.  jag beklagar bilderna (poserna) men de visar det viktigaste! (kläderna)


skor-skostop
klänning-H&M

(hahha im a giant)
T-shirt-H&M (garden collection)

 jag följer det senaste med ett par träskort inspirerade klackar ! :D
bilden är inte den bästa och vinklen får dem att se lite konstiga ut men men skit samma ville bara visa :)
dessa underbara fotdödare kommer från skostop på stenalyckan.

adios mis amigos !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0