skuldkänslor!

Tjena tjena mittbena!
Äntligen är jag tillbaka här på bloggen för att snabbt kasta in ett litet inlägg till er. Fy fabian, jag måste erkänna att jag har sådana stora skuldkänslor så jag vet inte vad jag ska göra...JAG SITTER FÖR SJUTTON GUBBAR INNE! eller rättare sagt ligger i sängen med neddragna gardiner, täcket på och kollar på Desperate housewives. Sinesstört kallar jag det där. Åh ska jag gå ut eller inte? det är frågas asså.
Fast neeej jag är nog inne en stund till och sedan lägger jag mig i solstolen med bikinin på och solar. Gött och pheeew nu försvann skuldkänslorna.
Vi hörs senare! :)



knas bild på mig, monija och en feg Rudina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0