Rubrik.!.?.#.&.$

Hej alla pungråttor!

Idag kommer det nog inte hända så mycket mer än att jag gör det jag känner för. Och det jag känner för idag är att bara mysa under täcket eller..? nej, inte bara det yutan jag vill också in till stan ikväll för att börja planera en liten hemlis med bella. Blir antagligen och sätta sig ner på Robert´s och ta fra papper och penna! HA-HA hemlisen kan ni inte lista ut men på fredag (om det blir av) kommer kanske lite bilder från hemlisen.  Eller hemlis och hemlis de kanske man inte kan kalla det. Men vi kallar det för det idag, jag kan la säga så långt att det kommer bli sjukt kul iallafall!
Synd bara att pengarna på kontot är slut efter redan 2 veckor. Men är man en person som inte kan hålla i sina pengar så är man!
m by ~Oksana-me2u on deviantART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0