Flum på högsta nivå!

Hejsan hoppas alla blogg läsare!
Jag varnar er just nu för ett väldigt väldigt...VÄLDIGT flummigt blogginlägg! Jag går seriöst på högvarv och kan inte tagga ner mig heller. Jag tar nog och skyller på det jobbiga och klibba vädret...känns som en bra anledning faktiskt ;)..ELLER vad säger ni?! 

Mitt flum kan nog också bero på att jag har musik på högsta nivå så att grannar snart kommer inrusande och ber mig tagga ner. men tänker jag det...NAAAAJJJJ!!! Musik gör allt så mycket roligare att städa vilket jag gör just nu fast...egentligen ljuger jag ju. Men om vi säger så här då: Städning= sitta vid datan!!
U GET IT!?

FLUM HÄLSNINGAR FRÅN EN SPEEDAD JULIUS! poss poss på din gummi moff!
Jag lär nog ångra att jag skrev det där siste men...WHAT THE F*CK!
TROLLET SÄGER: HEEY!!



Kommentarer
Postat av: LISA

Julia du är flumig men endå bäst! :D

2011-08-26 @ 20:42:53
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0