A Friendship That Can End Never really Began.

Holas mis amigos bontios!
Sitter här efter en smått failad kväll....
Den började bra med trevligheter på bulls med mamma,pappa,moster och mosters man. Åt en mumsig cheesehamburgare så det ger jag tummen upp för. Kvällen gick därfter neråt som bara den. Jag,Adina,Sandra,Bella och Becca bestämmde oss för att dra våra små rumpor ot trönninge pga av en fest. MYCKET dåligt beslut måste jag säga!
När vi kommer dit så säger alla att festen är inställd och det blir raka vägen hem med nästa buss för min,adinas och sandras del. Blev ett stopp på mc och på torget där man träffade ett par riktigt sköna lirare!! TUMMEN UPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0