En Rädsla

Hittade denna vackra bilden på en väldigt inspererande sida (med bara bilder) och fick helt plötsligt en chock! Jag har en rädsla att faktiskt växa upp och det tror jag inte att jag är ensam om. Det är hemsk tycker jag. Att växa upp betyder ju att man alltid blir ett år äldre (och enligt mig ett år tråkigare). Det jag menar att med tiden man växer upp och blir äldre får man mer erfarenheter, jo det är ju bra det säger jag inte men samtidigt....jag vill kunna göra saker jag alltid har gjort(undantag finns) utan att kunna tänka igenom en hel konsekvens analys vad som skulle hända om jag gjorde ditt eller datt fast att man redan vet svaret på sin egna fråga. Det är bra med erfarenheter men det blir inte alltid lika spontant anser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0