Life is a highway, and I wanna drive it all night long!

FY så trött jag är!!!

Var för ca en timma sedan ute och sprang en rejäl runda för att heta Julia. Så nu sitter jag här och och väntar på att få frossa i den goda meten som snart serveras. Usch det där lät inte speciellt bra men jag har väldigt bråttom för jag ska nämligen iväg och äntligen få träffa min fina vän som har varit iväg i Kosovo i ett antal veckor så det ser jag fram emot. Vi tänkte vara och chilla i hennes syrras tomma lägenhet. Eller alltså den är inte tom men systern är inte hemma. två andra mysiga gummor kanske också kommer och hälsar på! LOOKING FORWARD TO!



(detta inlägget skulle postats igår onsdag men det blev idag istället)

GRYM LÅT!  Kille från halmstad som gjort videon och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0