Nu tror jag att jag fick en hjärtattack!

HEJSAN! 

Jag är galet överlycklig idag! Vaknade på morgonen och första tanken som slog mig var DEXTER, JAG MÅSTE KOLLA DEXTER! För er som inte vet är dexter en sida där man kan se om man kommit in på sitt gymnasie val. Och det var då mitt hjärta tog ett hopp, inte ett litet utan ett gigantiskt hopp. Längre än alla friidrots hopp. Längre äb vad man kan tänka sig. Jag behöver nog se det en gång till med mina egna ögon. och nu får ni också en chans att se vad jag precis såg. 
Val
1.
Sökt program: SA-EUL-SN, Samhällsvetenskapsprogrammet
Önskemål om inriktning: SASAM-EL, Samhällsvetenskap - Europa -London
Ort/Utb. anordnare: Halmstad
Önskemål om skola: Sannarpsgymnasiet

Behörighetsgrupp: Behörig   (EXTRA VIKTIGT MY DEAR FELLAS)
I höstas sökte jag alltså samhälle Europa med inriktning London som första-handsval men kom dock inte in på den preliminära intagningen för jag hade då 225 p. Utan då i våras kom jag in på mitt andra val som var Madrid (samma linje fast annan stad). Men så helt plötsligt gick det bra i skolan och jag lyckades höja mig till 240 p men fortfarande trodde jag inte att jag hade lyckats för det var 245 p på london. Så idag när jag vaknade hade jag en klump i magen att jag forfarande inte skulle komma in på london utan på Madrid. Sen stod det ni nyss stod och hela mitt hjärta började slå 100 extra slag...jag tror jag fick en hjärtattack! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0