You can run but you won´t get far

Ciao bellas! 

Ännu en dag som jag bloggar.....

Glömde att blogga igår för hade fullt upp hela dagen och då menar jag exakt hela dagen verkligen. Dagen började ju med ett hyfsat väder men endå inte så bra väder så att man skulle kunna dra sig neråt playan så då fikc jag en idé i mitt smarta huvud, att jag och Josse skulle åka till möllegård för att ta en glass. Och kameran var självklart med för att ta lite fina och häftiga bilder på oss systrar som är lika häftiga vi. Nästan alla av bilderna blev RIKTIGT bra! Här får ni en litet tjuvtitt innan dem hamnar på facebook! ENJOY! 


Som sagt...smakprov för er som var intresserade och MER finns på Facebook! Måste endå säga att jag blev riktigt nöjd! 

Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0