Don´t hate me cause i´m beutiful!

Hola mis amigos!

Hoppas ni alla haft en underbar och liiite vinglig midsommar för...det har jag ju inte haft kan man ju säga! Dock så började den faktiskt rätt bra med gäster till familjen med go mat och goda efterätter och bara massa mys.
Kvällen blev ju lite failad kan man nog säga men allt kan ju inte vara lyckat, Right?
Man behöver ju ha någon misslyckad kväll här och då för att någongång få några lyckade eller hur?
Så tycker iallafall jag!!

Nej men har inte så mycket mer att skriva förutom att jag tänkte tipsa er om ytterligare en låt som jag tror kan bli en skön låt i sommar.  Låten som jag dillar om då Keri Hilsons Pretty Girl Rock. Tycker det är jätte bra för den har verkligen en outstanding text och en text och låt som jag tycker tjejer ska lyssna på. Den är väldigt självsäker  och jag tror man kan lära sig att acceptera sig själv mera.

Några rader ur texten

Pretty as a picture sweeter than a swisher
Mad 'cause I'm cuter than the girl that is with ya
I can talk about it 'cause I know that I'm pretty
If you know it too, then ladies sing it with me

All eyes on me when I walk in
No question that this girl's a 10
Don't hate me 'cause I'm beautiful
Don't hate me 'cause I'm beautiful



Jag tror ni förstår vad jag menar när jag säger att låten är väldigt självsäker!

Puss vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0