från noll till två!

Shoosan igen!

Underbart väder vi har va--noooooot! Så himla äckligt varm fast det känns så fel att klaga nu när det verkligen är varmt när man på vintern längtar och gnäller efter värme.Fast enligt mig så är denna värmen som vi har nu överdriven,särkillt när det inte ens är sol och bara kvavt och eländigt att sova!
Men Helt sjukt vad det börjar vandra in bikinis i min garderob nu. Från att inte ha någon bikini eller badkläder har jag ni köpt en baddräkt och två jätte fina bikinis. Min otur har verkligen börjat vända.
Här är en bild på den bikinin jag köpte idag på HM.
 Köpte denna fast i mörkblå. Fantastiskt fin va den på och extra score när man verkligen passar i färgen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0