Våga berätta,släppa från hjärtat och lätta!

Shenare!!

ÅHHH jag är ju så galet förvirrad och lite smått sur! Man känner sig aa jag vet inte vad och känns inte som jag vill berätta allt här ifall en del personer läser. Jag dissar verkligen killar totalt som inte vågar berätta vad dem tycker eller som är allmänt dryga och tysta. Jag passar verkligen inte ihop med en sådan/sådana killar för det är verkligen så jag inte är, min totala motsats kan man faktiskt säga. Grymt besviken trodde att personen skulle öppna sig lite mer än vad jag trodde men nu så vet jag inte hur jag ska göra. Åhhh galet förvirrad just nu och saken görs ju inte bättre utav att i och med detta så är antagligen resan till liseberg på lördag inställd ifall bella eller becca inte följer med. Får helt enkelt hoppas på det bästa, alltså att dem ska med för det sulle vara galet kul!


Hejdå// en mycket förvirrad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0