A bit of love.

Glad alla hjärtans dag på er allesammans även om ni kanske inte har något att dela den med! I detta inlägget tänker inte skriva om hur fruktansvärt ensam jag känner mig på en dag som denna. Faktum är att jag inte känner så överhuvudtaget, rätt skönt om jag får säga det. Jo visst, jag hade gärna kanske velat ha någon och dela alla hjärtans dag med, som pojkvän eller liknande men man behöver ju inte alltid gör det med någon som man älskar på det sättet. Det finns ju faktiskt något som heter vänner vilket är mega super duper bra! Okaj då, jag får väll ta och erkänna att man är lite små avis på dem som får långa kärleksbiblar i loggarna på fejjan av sina pojkvänner och flickvänner men jag ska inte misströsta för det är ju alltid kuligt för dem!
Själv så har man än så länge firat alla hjärtans dag i skolan och hemma hos Jonte. Om en timma eller något så fortsätter firandet hos läkaren och ikväll får man fortsätta med den underbara FN-resolutionen. LOVE skolarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0