Drömmare

God morròn god morròn!!
Underbar dag idag framför mig, allt börjar bra med strålande sol och isande -16 grader sen...sätta mig ner med min underbara bästa vän så kallade historia boken. Ironi eller var ska man kalla det?

Natten har spenderats i mosters sommar hus på östra stranden. Tanken var egentligen att jag och en polare skulle lagat lite mat tillsammans igår och kollat på en film Men det blev tyvärr inställt så varför inte besöka sin moster och kusin som man inte ser varje dag! TREVLIGT var det iallafall!! Att bara koppla av och ta allt i sin egna takt är ju inte fel...och dessutom slippa mammas ständiga gnäll!! Haha.

Just nu ligger jag och drömmer mig bort till Egypten däran befinner sig om sådär exakt tre veckor!!WIIEEEE!! Längtan blir ju bara större och större av det här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0