ISKALLT!

Brrrr it's cold in here!
Herre götapetter vad det är kallt, förbjuden kyla borde man nästan kalla det för det här är faktiskt plågsamt!
Både händer och fötter är som isbitar och som totalvägrar att bli varma trots att man kurar in fötterna under rumpan...dagens klimat, det var då allt bättre förr...HÖHÖ nej men typ!!
Snacka om att man längtar till Egypten när man kolla ut i trädgården...can't wait.

Min kväll igår var en helt perfekt lördagskväll enligt mig som bestod av en mysig kvällsfika med min busskompis Fanny på Roberts. Jätte kul och mysigt var det. Vi satt för ett bra tag, kanske runt två timmar och det är ju sådant som göt en fika då mysig!!!
Får ta och berätta för er hur vi lärde känna varandra en annan gång för nu ska jag inte tjata på mera...puss puss och ni får ha en toppen söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0