jag vill känna känslan av att vara där

Halli hallo idag igen! Får börja med att säga att jag absolut inte har så mycket inspiration till att skriva nu. Erkänner också att det känns lite meningslöst att skriva men vill ju iallafall visa att jag inte har glömt bort er! Nej för denna gången kommer ni inte bli av med mig lika lätt som dem andra gångerna jag gjort "comeback" på bloggen. Positivt eller negativt avgör ni men jag tycker det är skit skoj att ha börjat skriva igen och se att folk går in på min blogg och att ja, statistiken ökar för varje dag som går. DET måste ju vara ett tecken på att jag gör något rätt? Är lite ego nu och svarar på min egna fråga: JA DET GÖR JAG!(obviously) Hoppas ni har haft en bra dag för det har jag haft!! Var ute med pappsi och övningskörde och det gick redigt bra vilket alltid är kul. Man får en sådan riktigt skön känsla när man känner att det är man själv som har kontrollen över något och att det är en själv som får något bra utav det. Den känslan hade jag nog redan som liten då jag och min storasyster Josefin ofta var på knattelandet där man kunde köra el drivna miniatyr bilar! Tror nästan det är dem skillsen som sitter kvar än idag. ELLER?! Gasa och bromsa är väll skills? ;) Bye på er och hoppas ni får en amazing kväll med bra sällskap för det ska jag! TUT TUT nu ska jag och en polare som nyss tagit körkort snart ut och åka! WEEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0