Laaazy!

Hej hopp ännu en dag avklarad och just nu sitter man och inte gör ett enda skit, DOCK borde man ju plugga!!! men pallar man det idag?!! FÖCK NO. Istället kommer Jonte hit och gör mig sällskap i mitt stora och slottliknande ensamma hus. Btw "slottliknande hus" also known as radhus, Hehe en liten parantes där young folks! 
Känner liksom att man får stötta alla forever alones där ute...(caashing om du ser det här jonte,HÖHÖ ;) u know I love ya)
I övrigt har dagen rullat på hyfsat bra och dagen har också varit bra, Finns inget mer att säga om saken eftersom att jag bara varit i skolan hela dagen!!
Nej nu har jag ingen lust att skriva längre, KRAM! 


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0