sunny sunday!

God eftermiddag alla snöiga filurer!
För vissa blir detta säkert ett godmorgon så...GODMORGON på er med!
Själv har jag varit uppe ett bra tag nu, enda sen klockan halv tio vilken är VÄLDIGT tidigt. Det positiva då är ju att man inte sover igenom hela dagen utan man får gjort mer saker.
Dock kan man kanske inte säga att jag har gjort då mycket vettigt idag...bara suttit vid datorn och bråkat med internet anslutningen. Bara för att ge er lite mera info om det säger jag bara att den är den VÄRSTA bråkstaken som finns!!!
ÅHHH så arg man blir..ena sekunden är den där och ena sekunden helt putsväck, Knas internet!
Sen har jag också fixat och trixat lite med en ny header hit för jag tycker den jag har nu börjar bli lite gammal och dammig så den får vi snart ta och byta ut...så fort internet på datorn är tillbaka såklart vilket kan dröja ett tag känns det som.men den kommer när den kommer så stå ut ett litet tag till.

För att berätta lite smått om gårdagen så hade jag en toppen kväll hemma hos adina med Pauline och Oscar.
Vi kollade på melodifestivalen och sedan lite film, godis på det gör ju allt lite extra mysigt så jag är nöjd!!
Nu säger jag bye bye för denna gången då kanske jag lägger in ett litet inlägg ikväll om jag får tid. KRAMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0