Ha det bra, vi hörs, vi ses i dina drömmar!

OJOJ Jules gör comback här på bloggen får man la säga!

Mycket har hänt på denna oändligt långa tid sen jag var här senast men samtidigt känns det som om tiden stått still på samma gång.(WEIRD känsla att beskriva!). Skolan rullar på i hög fart, högre än vad jag hade väntat mig faktiskt! Ibland när man tänker på skolan och alla linjer som finns känns det som om man börjar tvivla på om detta verkligen är min grej. Att åka till London och studera där istället för i Halmstad. 
Man ändrar sig från dag till dag. Ena dagen kan man vara värsta duracel kaninen och vara hur taggad som helst medans vissa dagar är man helt i botten och tänker: kommer jag verkligen klara det? Kommer det bli för tufft?eller....kommer jag ens trivas?


Up and down, hela tiden som ni förstår. 
Man känner ju att man inte vill kasta in handuken i förväg för det är ju detta jag verkligen kämpat för...så varför ge sig så lätt? MEN det positiva är ju att det är endå ganska långt kvar att tänka över allt ytterligare tusen gånger....OKEJ tusen gånger vill jag nog inte tänka igenom det för älta saker och ting fram och tillbaka är inte lösningen på saker och ting...det har man märkt under hösten som gått!.

PS: Every morning has a beginning, a new blessing,a new hope
// Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0