Det är så logiskt,alla fattar utom du!

Godkväll gott folk! 
Är verkligen helt slut i huvudet idag med. Vet inte vad det är som händer med mig, känns som om jag skulle kunna gå lägga mig klockan sex på kvällen och sova i ett helt dygn. Attans skola, det är säkert den som får mig att bli så här trött vilket INTE är okej! 
Eftermiddagen har i stort sätt spenderats i soffan med en vän framfö en film,Something borrowed, helt okej film att se om ni har det mega tråkigt och bara MÅSTE se en film men inte vet vilken. Coachen tipsar.
En annan sak som jag har upptäckt den senaste tiden är att jag helt och hållet har börjat avguda petter!! Många anledningar där bland annat att vi har en nämnare gemensam (huh? kryptiskt det där lät va? ) vilket jag kanske kan berätta lite längre fram om jag känner för det men inte idag. ÅH bajs vad trött jag är så ska sluta tjabba nu och istället lägga mig med avslappnade musik och somna in i lugn och ro och sova så länge jag kan imorgon och njuta av sovmorgon! YEY. C ya folks! 

Krafter-Petter
Allt jag drömmer om e fritid, lite viltid
-att leva som dom andra och ha ett fint liv
men jagar nånting som jag aldrig får tag på
drömmar från min barndom var precis samma sak då
-samma sak som nu, men lite mer diffust
går in i väggen efter dagens slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0