SORRY dot.dot.dot.dot.

Godkväll mina damer och herrar!

Jag ber så hemsk mycket om ursäkt för denna spontana och lite plötsliga blogg time-out. Ingen förvarning eller ett litet ps-meddelande utan  nej nej här på min blogg gör man som man vill utan att meddela. Lite dåligt kanske men ibland är livet fullspäckat med andra roliga saker eller som trist nog tråkiga, men det får man bara lära sig att acceptera även fast man kan ha lite svårt för just det.
Man måste ju n¨ågon gång ha skit tråkigt för att sedan kunna ha jätte kuligt och verkligen uppskatta det. För hur hade man annars kunna uppskatta någonting om allt hela tiden var roligt eller vice versa. Citerar de kända ordspråken:
*Efter regn kommer alltid sol.
* Efter varje uppförsbacke kommer det till slut en nerförsbacke.
Idag har det varit en toppen dag som har spenderats med mamma och Adina i Ullared späckat med massa shopping. Har köpt både nödvändiga pryler och ja...minder nödvändiga men tillräckligt nödvändiga för att köpas eller så att begäret efter dem är så stort att man helt enkelt inte kan låta bli att köpa det trots det bränner till en del i plånkan.
Här får ni lite bilder på dagens Shopping inhandling!

Schulls going ungerfär redhed imorgon...bilder kommer


En billig vanilj parfym är aldrig fel heller!


Divigt mobilskal till iphonen. Adina köpte ett likadant fast rosa..TWINPOWER.


Fjäderörhängen och ett cola läppsyl...MMMM.


Praktiska hår band och dessutom rätt snygga och sedan ett par basic toffsar som ALLTID är bra att ha


Ett par gulliga sockar som man kunde vara i behov av


Klämmor om mna vill göra håruppsättningar.TOPPEN.


Man kan ju inte lämna varuhuset utan at köpa godis....


Söta shorts till sommaren hittade jag också!!


USA schal hittade jag också dock tyckte jag att den var lite för liten så jag köpte två stycken och sydde sedan ihop dem. Gillar att sy för det är så himla kul och kreativt!

Nej nu har ni allt fått se all shopping som gjorts idag så nu säger jag godnatt och slänger mig ner på min spikmatta och somnar. Godnatt på er mina godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0