7 lussebullar på en halvtimme....yeahh that´s Julia style!

Halllööj igen, kände mig bara tvungen att skriva lite mer på bloggen nu när jag kastade in ett snabbt inlägg igår. Saken är det att jag inte alls är säker på att det kommer bli ett inlägg varje dag eller hur det blir men ni får helt enkelt tänka så här: Hon gör det när hon gör det och vilket jag hoppas att ni gillar när jag väl har skrivit ett nytt inlägg, för annars e det ju bara att pysa!

Skol dagen för mig har varit tipp topp och allt funkat på galant! så himla skönt är det inte få känna så måmga motgångar vilket ja kände innan för några veckor sedan utan det känns helt okej för tillfället! SOO THUUMBS UP DUUDES! I skolan idag gjorde vi inte så jätte mycket mer än hade vanliga lektioner förutom sista som var muusica! riktigt ku lahr musiken börjat bli, för just nu håller vi på med att göra egna låtar med instrument sång o.s.v! går riiktigt bra måste jag säga som basist.

efter skolan så vänta jag en stund på bella och... hennes goda lussebullar. Man måste ju bara säga att det var lite kul när bella hade kvar sin bullpåe utanför dörren medans hon var på toa och då passade man ju på rejält (Y) om hon bakade 8 st åt jag 7 av dem höhöhöhö! :D MUUUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0