When the sun goes down (up)

hola hola ! varje gång jag säger det tänker jag bara på en sak och det är när vi var i madrid på höstlovet och hälsade på jossie ! det va faktiskt rätt kul för hola betyder ju hej och i spanien utalar man inte H :na utan det blir ju som om man säger ola, så när isac ringde upp till vårt rum svarde pappa med ett hola och då sa isac det samma men när isac sa det så sa pappa: nej isac du ollar inte min telefon !!

säger bara en sak och det är : min humor e bara så bääääst ! :D haha jaja men vad ska man skriva i detta inlägget idag då, ärligt talat så har jag inet så jätte mycket att berätta. Jo förresten så sket si träningen sig lite idag lr rättare sagt morgon springturen så den blir av ikväll istället !! :)   

SHENAMOORS ! <3

 

lite weird bild men,men that´s liife ;)   (BTW loong time agoooo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0