love

yaao broes n hoes ! hahah oj noot hoes vi säger sizz, det passade ju inte lika bra men skit samma xD hahah jag e helt flum flum idag (fast det e jag ju typ alltidXD) . har inget speciellt att säga om denna dagen förutom det jag sa precis :P har varit en foto dag idag men inte lika mycket som det brukar vara eftersom jag inte hade digital kemeran idag utan system kameran ! helt konstig blev ertappad av syrran att använda hennes digitalkamera och ljuga om det och nätan belönas med att ta en system kamera till skolan istället. pappa e allt för härlig !! :D

här är en bild på en av de människorna jag älskar mest just nu ! <3 hade aldrig trott att vi skulle kunna ha så roligt tsm och skratta så mycket som vi gör och framför allt bli så nära vänner och det har ått SNABBT ! om det är sant att ett gott skratt förlänger livet så blir jag 1000000 år gammal ! <3 det konstiga är att vi verkligen hatade varandra i 7 an eller iaf jag och monija :P jag är så glad och tacksam  gör att jag har er till vänner ni är bäst och jag vill aldrig släppa taget om er <33 har aldrig haft så kul i mitt liv som jag har nu. thanx girls !<3




sicken kockren bild !! <3


Monija och jag <3
what´s up broee !<3 hahah  halsduk: TIM keps: ADDE    hahah xD



Jag Ebba och monija

haha ! jag frågade städerskan om jag fick låna hennes vagn igår och det fick jag !:D
så jag körde runt med den och tog bilder. vi passade också på att damma lite





hahah spark i ändan av monija och tungan ut vad kan det betyda? XD hahah skojja ba .
kolla in min tights dem va hela den dagen på morgnen men slutade så ! hihi det var datans fel till en början men det va kul att dra i dem lite ! <3

BYEBYE !

ps: hoppas att jag fick lägga ut bilderna ifall att så säger jag hejdå !! XD haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0