Ledig men endå inte...

Hejasan hoppsan ! nu är jag så dära jobbig igen så att jag inte har uppdaterat men det blir ju så ibland ;) min vecka har bestått av massor av roligheter. haha ojoj nu snackar jag ju som hela veckan har gått fast att det bara är onsdag. HAHA aja skit samma min lilla vecka endå ;)

i måndags hade jag den värsta måndagen jag har verit med om ! Det var nämligen så att jag och alice skulle stå i kiosken då. eftersom vi börjar 09.50 på måndagar och resten av dagarna 08.20 så fick jag gå upp typ en timma innan vi brukar då vi börjar 08.20, alltså typ 2 timmar inann jag egentligen skulle gå upp ! men detta var inte det värsta !!
När jag och alice kom så satt det två tjejer i nian vi d ett bord vi trodde att det var kiosk gruppen så efter en stund sa

alice: är det ni som är kiosk gruppen för vi är här nu vi som ska stå idag?
nior: nej vi är de som ska stå i kiosken idag. det har blivit ändringar i schemat.

herregud vad jag blev aaarrg !! fast jag visade jag ju inte ^^ så jag och alice fick gå ut och gå. alice gick till daniella men hon hittade inte henne :(. och jag gick till nyhem för att möta tik tok(ic) och scvebskii <3 jga skulle alltså va ute och gå i 2 timmar men det blev ett litet stopp hos elin och hennes pappa där jag fick min trummis utbildning i world tour :D sedan mötte jag upp ebba och monija och gick tillbaka till skolan :D kuul <3


En liten julia i sin badbåt !<3

japp igår så passade jag och hel hög med tjejer på att gå på restuarang och äta eftersom vi har studiedag idag!:D
Restuarngen vi valde var Blue thai ! sjukt gott och tack så hemskt mycket till ett trevligt sällskap ! hahah vilka tant ord XD och även tack till nya vänner!<33 på vägen hem gick jag linnea G och linn hem tsm och vad vi hade kul ! jag är ju lika bortgjord som vanlig med andra ord !!XD hahaha jag sa hej till en dam med en hund som jag trodde var allices mamma ! såg noh helt löjlig och kul ut hade en fet kulubba i handen som jag samtidigt hade i handen och vinkade med !XD hahaha och sen hade vi också en hel del roliga samtal bla om heta morsor och farsor !! hahah helt sjukt tjejer !<33

oojj nu får jag inte skriva mer !!

ps: har studie dag idag men ska ändå plugga/komma ikapp med mate och svenska :/



hahah jag och josse när vi va små !! clownen redan då !! hahah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0