Han tog på mina ballar !

haha hejsan igen misstolka inte min titel på detta inlägget;) vi hade nämligen dans idag med en kille som heter kim jörgensen och som kommer från denmark :) det var sjukt skojjsigt även fats vi var tvugna att dans med ett par peckel från klassen men men dock va det lite mycigt måste jag säga ! vi dansade både lite bugg steg och tryckare. tryckren + buggen gick bara!;) när kim skulle visa så var ju jag tvungen att va "provexemplaret" hahaha. det va rätt sjukt . tänk er mig dansa tryckare med minst en femtio årig man :P det roliga var att när han sa att jag skulle luta mig och mitt ansikte mot hans axel ni vet så knäckte jag mih tootalt ! snacka om att de andra började flabba och det pinsamma va att kim sa : ja nu knäckte vi julia totalt !

sen så sa han också om man ville vara lite fräck (till killarna) så skulle man ta tjejen på ballarna. vi som inet är ett proffs fick förklarat av hans dotter att det betyder rumpa på danska. innan vi visste det så kollade hela klassen på varandra och man kunde verkligen se vad alla tänkte : öhhh WTF ! :D och sen börjar vi garva som fan XP

det där med att ta på ballarna och va lite fräck utnyttjade ju såklart vissa killar ;D hahaha jag ska inte nämna några namn här !! nej men allvarligt så var det faktiskt kul och ännu roligare blir det ju när vi ska ha dans e timma varje dag denna veckan. och då blir det MEER tryckre och säkert utstå ännu mer försök att ta på mina ballar . hahah!!


här kommer en sak som jag verkligen jätte gärna vill ha till mina skor tänk er vad snyggt te sommaren !!


 ungefär en sådan här och med mina skor ! hur jäfla fint skulle inte detta vara !!:O

skulle det inte vara lite fint med en coo, hatta till men det har jag iaf inte tänk att köpa men men det kan ju alltid vara kul att prova något nytt !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0