I brist på någonting att göra

Hej igen säger efter en dags uppehåll här på bloggen. Jag bloggade inte igår på grund utav att jag inte orkade och dessutom inte hade tid heller så, så var det med det!

Äntligen har man kommit hem till huset på karlsrovägen efter en hel helg av mys och sol i sommarstugan.Jag säger absolut inte att det är tråkigt att vara ute i stugan i Frösakull men jag måste ju erkänna att stadslivet lockar mer än lantlivet. I stan finns ju allt och alla och det är krångligt med alla bussar hit och dit och alla tider som behöver passas då man ska ta bussen hem och ditt och datt.Dock är det sjuukt musiiigt! UNDERBART väder har det ju iallafall varit vilket har varit vldigt härligt. En lite  fågel viskade att vädret ska fortsätta i detta spåret i hela veckan...SHIIIET!! ps. JAG HAR FÅRR FÄRG....dock ingen ovanlig grej när solen tittar fram men men !

hejdå alliopa vi hörs!

ps: jag har badat i havet!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0