I kina mocka skogen där bodde en familj!

Halloj!
Åh så irriterande har fått världens barnramsa på huvudet (like always då men jaja). Ni vet den där låten man sjöng på i dagis som gick ungefär så här:

i kina mocka skogen där bodde en familj. och mamma baka bullar och pappa ransad sill och lillan satt på pottan och gjorde marmelad. Då kom den lilla råttan och fråga vad det va håll käften lilla råtta det angår inte dig för det jag har i pottan det ska jag ge till dig. 0ch lillan satt på sängen och lillan trilla ner och lillan ska sjukhus i morgon kl. tre.Dom hade ingen flaga men det gick bra en då dom tog pappa´s kalsonger och målade dom gul och blå. hej då!

Älskade alltid denna låten för man trodde att man var så cool och ball för att man sa håll käften lilla råtta ch bla bla bla. Vet inte varför det alltid var så coolt och svära när man var yngre. Likadant var det med låten som Hejshulta börje en gång skrev där han sjöng "fy fan vad barnsligt vad gjorde du så för" och sen massa annan skit....
 Knäpp var man iallafall på den tiden för ny tycker jag att det bara är lite pinsamt om an svär för mycket! Dissen för ovårdat språk fastän att jag själv ibland har ett väldigt fult språk.

Har bestämmt mig för att sluta följa listan för tyckte det bara var sjukt ointressanta saker att skriva om så förjer min egna lista som inte ahr några punkter alls som jag behöver följa utan skriver bara om det jag känner för helt enkelt. 

Har varit på Gekås idag och slingade mitt hår ljusare på den nyöppnade salongen! Bild på resultatet kommer förmodligen imorgon. Hejdå alla sötnosar som var snälla att kika in en stund på bloggen<3  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0