Fear vs what ?

Scholla hopp scholla hej! Kom precis hem från ett möte på skolan som handlade om...LONDON!! Måste nog erkänna att jag får helt totalt kolliderade tankar gällande...ALLT! Det känns så konstigt att man ena dagen känner en sådan stor glädje över att få lämna lilla pyttelilla Halmstad och styra klackarna mot en sådan enorm stad som London. Mitt i allt kan tankarna och känslorn helt plötsligt vända och kolla upp och bara känna: OJ, jag är så liten(DOCK nästan 1,80 lång men u get it I hope), hur kommer detta gå? och så fortsätter allt i negativa banor där man forsätter och ja...sätter sig själv in i en dålig syn. Det enda man vill är att kunna se allt i ett så ljust perspektiv så möjligt men ibland måste jag erkänna att det är rätt svårt.... jag känner mig rädd för att helt plötsligt stå där i Londons storstad och känna sig som en liten myra men samtidigt, Vill jag inte kasta bort möjligheten, för det är en ENORM upplevelse och möjlighet att växa och mogna. HEHE en hel del tjat från päronen om att man borde göra snart. Hålla kolla på plånböcker,vantar,nycker och hela köret. rätt vanligt för er kanske MEN...inte alltid så lätt för mig om man ska formulera det så. Det sista för mig idag är att säga....Jag ska inte låta mina rädslor styra min framtid...


ps: SRY för ett kanske tråkigt inlägg men idag är inte en av mina bästa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0