Jag är så nöjd nöjd, tjejen här är väldigt nöjd!!

Sholla hopp sholla hej!
Måste inleda dagens inlägg med att jag känner mig jäkligt stolt över mig själv...ligger ner i soffan och PLUGGAR och det går redigt bra ska jag säga!
Ni vet den där känslan man får bär man känner sig lugn inför ett prov och att man faktiskt förstår allt den över smarta historia boken säger?
DEN känslan har jag just nu. JAA just den ja!! Åh jag är då glad, var verkligen länge sedan jag kände att allt rullar på och det är just det jag känner just nu.

Allting börjar falla på plats känner jag. Skolan, vardagen och hela tillvaron börjar bli bättre än vad den varit.
Har kommit igång med träningen och det går super!
Bara igår så var jag på afro pass, core pass och gymmade i en timma....biffen här eller? KLART!
Puss och hej jag är en glad tjej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0