News of tonight

Hej igen young folks!
Vet inte om ni också märker det men jag kan verkligen inte hålla fingrarna borta från bloggen...antagligen för att jag nu mera kan blogga från mobilen som jag tycker är lite mer space-at än att sitta framför en skärm och knappra, eller vad säger ni?

Tänkte bara meddela er om en stor händelse som äger rum imorgon prick 11.20!! Kan ni gissa vad?
Nää skulle Inte tro det va! Så här med avslöjar jag för er att jag ska få tandställing även för uppe så...förvänta er inte några stora leenden på ett bra tag!
Hoppas ni antecknade detta nu, för visst var det intressant?;) HEHE
Godnatt alla fina!!
Ger er även lite ögongodis...pretty little liars caleb!MUMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0