Yalla yalla!

hello hello alla sköningar!
Som ni säkert har märkt har jag haft en liiiten liiten blogg paus pga av den lilla trippen till spinxens land, Egypten.
Jag är fortfarande kvar här och sitter just nu i grannhotellets lobby och pillar med mobilen....gratis internet är alltid bra!;)

Imorgon lämnar jag värmen och beger mig hemmåt kalla snöiga och tråkiga Halmstad med väskan packad Och klar.
Lite tråkigt blir det allt och lämna min arabiska prins mohammed som gjort allt för mig på playan;) WOP WOP!
Som jag retat gallfeber på moster Johansson och mammi under veckan med alla dessa araber...dem har erkännt att dem är lite rädda för att jag skulle fastna här i Egypten och leva den egyptiska idylliska drömmen!!
Vill jag lämna eller vill jag inte?
KRAMAR på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0