hey lilla lady, hey lilla lady!

Shoo söta fina blogg! det var allt ett tag sedan eller hur? såå varför inte slänga in ett lite mysit inlägg nu så där innan man ska krypa ner i sängs!

Har en mega shottaheijtii tanke i huvudet just nu och det är ju självklart G Y M N A S I E T!! är nästan säker på mitt första och andra handsval och det jag tror jag kommer att välja är sammhälle europa och samhälle ledarskap/beteedeveenskap! Båda två linjerna är verkligen något som massar lilla mig as kalas, men än är du massa saker som man måste fundera över, för det är ett av dem största valen man kommer göra i hela sitt liv (känns det som iaf just nu)

Man vill ju bara börja på gymnasiet nu på dirren och få all kångliga val doone! plus att vill börja på ny skolan, börja på ny skola och tträffa annat nyrr rolig och intressant folk, alltså bara att få slippa alla falska jäävlar som finns runt omkring en och helst bara peka fingret och draa! Men nu måste jag verkligen sova så god natt på er! 

här kommer lite nytagna bilder på mig (är ju lite orloli över att ni glömt hur jag ser ut ;) )


  



tagna: 4 December  2010! <3

Kommentarer
Postat av: lisa

så sjukt fina bilder på dig Julia!! :D

2011-04-12 @ 21:47:49
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0