05.50 !

tjena hoppsan tjoffsan ! nu har jag varit upp i snart 2 timmar och klockan är  nu 10 i åtta ! :D  riktigit skönt faktiskt. Man måste ju ha tid för att duscha, föna håret med platt skydd  , äta och så måste jag  såklart sminka mig ;) jag tror jag håller med elin när hon en gånga sa att jag inte kunde gå ut utan smink på fejset. det skäms jag fakttiskt för för alla säger endå att jag är rätt söt utn :P men aja det är ju jag som bestämmer. right ?

jupp jup men snart ska jag bege mig till skolan där jag ska ha hemkunskap i två timmar till att börja med.  det så skojsigt idag tror jag att vi skulle lära oss att steka och koka. men Wille sa typ att vi skulle gö pankakaor men det är ju ingen koknnig XD fast man kan ju alltid försöka :P nej det skulle noh inte bli så gott. undra hur det skulle smaka?......

 

haha tycker att denna bilden e så cool!
fast en gång när jag hade en liknande sa max att jag såg åt som en i the grudge
(en skräckfilm. absolut ingen komplimang)


ps : Ni MÅSTE lyssna på låten young dad med gruppen hoffmaestro (`v´)


Kommentarer
Postat av: Alice:)

Det var en väldigt cool bild, honey! <3

2010-02-12 @ 21:35:39
Postat av: jullli (överskotts energi tjejen) XD<33

sv till bäästisch: taack sweetie ! <33 te quiero guapa !

2010-02-13 @ 13:50:03
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: vendela

va fiin bild :)<3

2010-02-13 @ 16:37:50
URL: http://vvveee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0