Söndag,Sunday,Domingo.

tjolla hoppsan ! tycker ni att jag har varit VÄLDIGT  duktig denna veckan ! :D jag tycker iallafall det för om jag har börjat bloga igen har jag kanske max bloggat 3 lr fyra dagar. Fast nu ska jag sluta tjata om hur duktig jag e för att jag bloggar XD Vad gjorde alla igår då ? jag själv satta näästan vid datorn hela dagen och satte inte min fot utanför dörren, rätt härligt man behöver verkligen sådana dagar ibland. ännu häärligare är det om man bara går runt i morgonrocken/pyjamasen. Jag gjorde faktiskt lite nyttiga saker med som t.ex att jag skrev i boken om mig som jag ska göra idag med (fast bara lite XD). jag är så himla jobbig för alltid när jag ska skriva eller bara plugga blir jag fokoserad på någon helt annat lr så skjuter jag upp allt till senare XD. jaja detta skulle inte bli ett så långt inlägg idag. man får ju trötta ut er :P<33  hasta luego guapas !! skriver kanske i kväll igen


Kommentarer
Postat av: Ellie

Men lilla Julia, engelskaprovet då? Du måste plugga häcken av dig om du ska få MVG!



Nä, jag retas bara lite med dig. Te quiero! :D

2010-02-14 @ 12:20:58
URL: http://helloellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0