Morro´n morro´n

godmorgon bloggen och alla andra för den delen med. vaknade precis och man blev ju liite sur! vädet är ju helt jäkla surt det med, moln moln moln och ännu mera mooln ! man ville ju bättra på solbrännan lite fast egentligen behöver jag nog inte det om man lyssnar till alla mina bddys som säger att jag e helt  blaack like a negroo ! men aja  det är ju kuligt och va lite extra svart lr  vad säger ni ?;)

juste det ja ! jag glömde visst att blogga igår och jag hoppa att ni inte saknade mig way too muuch ! vilket jag inte tror ni gjorde men aja det är iallafall kul och säga. igår då så var jag på stranden med alice och hennes mamma miaa. det var väldans trevligt fast det varand eju inte så länge för helt plötsligt nät vi satt där försvann molnen helt som bara hokos pokos och så var dem borta!!! det va ju liite tråkigt så maria tog bilen och skjutsade oss till mig hr i frösakull. det blev mucke bättre än att ligga på stranden då vi parkerade i solstolarna i trdgården för det va ju trots allt sjukt varmt. nej nu ska jag inte bubbla mer och istället få i mig lite frukoost ! :))                            

bye bye good bye good bye adios adios hejdå hejdå adjö adjö ! :)




en bild från kvällen när emma karlsson var här! det va suuper duuper kuuligt :))

Kommentarer
Postat av: emma

Hahahahahaha döööör <3

2010-12-11 @ 12:22:48
Postat av: juulia

HASHAHAHAHAH eller huuur!!! <3

2010-12-11 @ 12:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0